Η αναγκαιότητα για τη δημιουργία ενός Προπτυχιακού προγράμματος στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα βασίζεται στο γεγονός ότι στους περισσότερους επιχειρηματικούς τομείς, όπως οι τράπεζες, το λιανικό εμπόριο, τα ξενοδοχεία, η μουσική και οι κρατήσεις, τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και το μάρκετινγκ, γίνονται όλο και πιο ψηφιακά. Αυτή η ψηφιακή επανάσταση έχει μεταμορφώσει την ίδια τη φύση αυτών των βιομηχανιών και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται και διαφημίζουν, αλλά και με τον οποίο τιμολογούν τα προϊόντα τους. Τα μελλοντικά στελέχη και οι διευθυντές πρέπει να κατανοούν τόσο τα οικονομικά, όσο και τις επιχειρηματικές πρακτικές και τα βασικά στοιχεία της υποστηρικτικής τεχνολογίας αυτών.
Το πρόγραμμα στοχεύει να προσφέρει μια πύλη για τους φοιτητές που έχουν μία «παγκόσμια επιχειρηματική αντίληψη» για διεθνή σταδιοδρομία στις ψηφιοποιημένες επιχειρήσεις του 21ου αιώνα. Αυτό το μοναδικό πρόγραμμα θα είναι ένα από τα λίγα στον κόσμο στα οποία οι φοιτητές θα επικεντρωθούν στο πώς να διαχειρίζονται τα ψηφιακά συστήματα και πώς να χρησιμοποιούν αυτά τα συστήματα για να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, να καθοδηγούν πολύπλοκες και ποικίλες ομάδες εργαζόμενων σε ψηφιακά έργα, και τέλος πώς να προσλαμβάνουν νέα ταλέντα. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα αποσκοπεί στην:
- Παροχή θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων, ώστε οι φοιτητές να μπορούν να διευθύνουν ψηφιακές επιχειρήσεις και να λειτουργούν στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.
- Εισαγωγή των φοιτητών στη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ για τις ψηφιακές επιχειρήσεις και να τους επιτρέψει να χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ για την οικοδόμηση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ.
- Ανάπτυξη γνώσης για τη χρήση νέων τεχνολογιών, λογισμικού, εφαρμογών διαδικτύου και δικτύων ψηφιακής επικοινωνίας.
- Κατανόηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και τον τρόπο με τον οποίο το σύγχρονο πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον αποτυπώνεται στις ψηφιακές επιχειρήσεις.
- Παροχή γνώσεων σε ερευνητικές μεθόδους και τεχνικές χρήσιμες για την ανάπτυξη ερευνητικών προγραμμάτων και ανεξάρτητων μελετών.
- Παρουσίαση και επεξήγηση των αρχών της επιχειρηματικής διοίκησης, της παγκόσμιας επιχειρηματικότητας, των χρηματοοικονομικών και της λογιστικής, οι οποίες εξοπλίζουν τους φοιτητές με δεξιότητες στην εργασία τους στον τομέα των ψηφιακών επιχειρήσεων ή στη δημιουργία και λειτουργία της δικής τους ψηφιακής επιχείρησης.
- Επεξήγηση των κινδύνων που σχετίζονται με την ασφάλεια του κυβερνοχώρου και γνώση για το πώς μπορούν να λειτουργούν σε ένα ασφαλές περιβάλλον.
- Ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων και δεοντολογικής συμπεριφοράς ταυτόχρονα, καθιστώντας ικανούς τους φοιτητές να εργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδες σεβόμενοι την διαφορετικότητα, να επικοινωνούν με σαφήνεια με τους άλλους, να αναπτύσσουν ικανότητες αυτοδιαχείρισης και να παρέχουν λύσεις σε προβλήματα πραγματικού κόσμου.